reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Barbara Lickova

Barbara Lickova

Bloger 
  • Počet článkov:  0
  •  | 
  • Páči sa:  0x

opatrovatelka a teologička ktora rada pomaha inym ludom som introvert snazim sa vyhybat konfliktom a chcala by som sa naučiť písať články a preto ako som ziistila že existuje blog kde človek si može písať veci čo ho napadnú rozhodla som sa zaregistrovať na tejto stranke. Chcela by som písať v rubrike spoločnosť o všeličom. V poslednom čase má zaujal blahoslavený Carlo aj ked neviem prečo..Chcela som si vytvoriť svoj vlastný blog, ale robí sa to dosť komplikovane. Teším sa ak mi tu schvália aspon jeden článok hoci niesom profesionál v tomto a ani nie som spisovateľka , ale k písaniu má dohnala aj korona a aspoň môžem takto využiť svoj voľný čas. Už dávno som chcela robiť niečo taketo, čo by ma vnútorne naplňalomam tu písať o sebe veľa veci , ale už neviem čo by som mala ešte tu napísaťMoje koníčky sú kreslenie ,čítanie ,varenie. hudba, prechádzky v prírode, cestovanie ktoré patrí aj k mojej práci.Nikdy som nad písanim nerozmíšľala prišlo mi to akosi samé.V poslednom čase má veľmi zaujíma téma Starý a Nový zákon. Hlavne život Abraháma Mojžiša a Ježiša Krista. Fascinuje ma ako vzniklo vlastne náboženství a iné témy súvisiace s tým. A možno preto som sa rozhodla napísať prvý článok o blahoslavenom Carlovi.Eucharistiu som vlastne vnímala od malička ako som chodila zo starou mamou do kostola. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

reklama

Súkromné

reklama
SkryťZatvoriť reklamu